Najvažnija informacija u modernom poslovanju je povratna informacija od korisnika. Svaka povratna informacija nam puno znači za dalji razvoj Taster ključa.
Pošto smo mi jedini proizvođači Taster Ključa, prihvatamo reklamacije na sve naše proizvode bez obrzira da li ste sačuvali svoj primerak računa ili garancije. Dovoljno je samo da nam donesete ili pošaljete na našu adresu i mi ćemo vam otkloniti uočeni nedostatak.
Samo da podsetimo da kvarovi nastali na interfonskom sistemu (interfonskoj slušalici, pozivnoj tabli i ostalim delovima) ne podležu garanciji. Isključivo servisiramo Taster Ključ kao odvojeni uređaj.
U nastavku je spisak nedostataka koje smo uočili i otklonili, ali se određena količina nalazi i dalje u prodaji:
zaštitna dioda na modelu AC3xxx ukoliko je povezan na potožični sistem (12V AC) može da probije (tada se stalno šalje signal da su otključana vrata) i u tom slučaju treba je otkloniti prilikom instalacije. Ona se koristi kod impulsnog interfonskog sistema kod kojih je jednosmerna struja za otključavanje vrata, nasuprod petožičnih interfonskih sistema gde je u pitanju naizmenična struja (uglavnom direktno povezana na interfonsku bravu na vratima).
Ukloniti diodu koja se nalazi sa zadnje strane pločice sa desne strane označena crvenim krugom (može se slobodno ukloniti prstima ili noktima).
Sve nedostatke možete prijaviti na email [email protected] ili popuniti formu na stranici Knjiga utisaka